Хвилювання, сумніви, здивування та інші яскраві емоції можна висловлювати як з допомогою розділових знаків, а й словами. А от для надання більшого ентузіазму в привітанні або закінченні листа знак оклику цілком припустимо.
Після звернення можна поставити або знак оклику (Тоді наступне слово пишеться з великої літери), або кому (у цьому випадку наступне слово пишеться з маленької літери).
Справді, вже ніхто не пише такі фрази, як «Сповіщаємо Вас …», «Пише Вам …», не використовує звернення «Пані» та «Громадянин».
Мовний етикет у діловому листуванні
- Повага до чужої думки.
- Повага, ввічливість та доброзичливість щодо ділового партнера.
- Вміння відмовляти, не зачіпаючи почуттів ділового партнера.
- Самокритичність, вміння визнавати свою неправоту.
- Вміння аргументовано відстоювати свою думку у суперечках.