Який строк відповіді на претензію за законом?

За загальним правилом строк відповіді на претензію становить 30 календарних днів. Проте для окремих правовідносин законом можуть бути встановлені інші строки. Крім того, особливі умови претензійного порядку врегулювання спорів можуть бути передбачені договором.

Після закінчення строку на задоволення претензії, у разі, якщо Вам не надійшла відповідь від продавця щодо Вашої претензії, Ви можете скласти заяву в письмовій формі про порушення Вашого права, встановленого Постановою Уряду Російської Федерації від 31.12.2020 № 2463.

Зміст відповіді на претензію, за загальним правилом, має містити в собі:

  • реквізити одержувача відповіді (найменування, адреса, ІПН);
  • реквізити відправника (за відсутності їх у формі документа);
  • дату отримання та номер претензії;

Усі претензії мають бути обов’язково підписані з боку особи, яка надсилає претензію. При цьому заявник повинен уважно перевірити повноваження особи, яка підписує претензію, і додати відповідні документи, що підтверджують право підпису.