Менеджер по роботі з маркетплейсами – це супер фахівець, який забезпечує життя магазину на маркетплейсі: він координує поставки, аналізує, відповідає за просування в особистому кабінеті продавця на маркетплейсі. Завдяки менеджеру зростають продажі і зростає бренд.
Якщо говорити загалом, то такий фахівець повинен уміти все те ж саме, що і будь-який підприємець, який виходить на маркетплейс: Шукає й аналізує товар і ніші на майданчиках Рахує економіку продажів, витрати й доходи Шукає постачальників і спілкується з ними
Якими навичками повинен володіти менеджер маркетплейсов ?
- просунута робота з Excel (цей пункт має бути на першому місці)
- робота з рекламними інструментами маркетплейса
- вміння розбиратися в маркетингу: стратегія, ціноутворення, просування
- знання основ дизайну та верстки
- розуміння, як працює логістика