Яким має бути NPS?

Хорошим вважається індекс NPS приблизно від 50 і вище . Деякі експерти вважають, що за такого рівня можна навіть обійтися без реклами, тому що клієнтська база збільшується сама собою, однак це не у всіх випадках так.Nov 26, 2021

NPS і норма його трактування Вважається, що індекс NPS може мати як позитивне (+), так і негативне (-) значення. Позитивний індекс означає, що у компанії є потенціал збільшення клієнтської бази компанії. Це коли частка “промоутерів” перевищує частку “критиків”.

Якщо індекс NPS від’ємний, це означає, що більша частина ваших клієнтів купує у вас тільки доти, доки не з’явиться хтось, хто запропонує кращі умови купівлі або доставки. А найчастіше – сервісу. Такі клієнти приносять “поганий прибуток” за термінологією засновника методу NPS Фреда Райхельда.

понад 50 – усе чудово, але розслаблятися не варто; від 30 до 50 – непогано, але можна й краще; менш як 30 – недобрий знак; менш як 0 – час терміново вживати заходів.