Мережевий маркетинг (або багаторівневий маркетинг; англ. multilevel marketing, MLM) — концепція реалізації товарів та послуг, заснована на створення мережі незалежних дистриб'юторів (збутових агентів), кожен з яких, крім збуту продукції, також має право на залучення партнерів, що мають аналогічні права.
Мереживка може працювати як самозайнята особа або індивідуальний підприємець, тому МЛМ називають мережевим бізнесом. У мережевих компаніях діє система навчання. Вони проводять семінари, видають методичну літературу, керівники беруть новачків із собою працювати.
Служба захисту прав споживачів не раз рекомендувала не брати участь у мережевому маркетингу та пірамідах. З 2015 року така форма бізнесу на Кіпрі заборонено законом.
Мережевий маркетинг (Multilevel marketing, MLM, млм) – це модель просування товарів від виробника до споживача без звичних посередників у вигляді роздрібних магазинів. Збутом продукції мережевих компаній займаються агенти – дистриб'ютори. Вони купують товар за спеціальними цінами та продають його своїм знайомим.