Магнат – перше ескімо на російському ринку, яке вкрите справжнім шоколадом, а не шоколадною глазур’ю. Компанія “Інмарко” почала виробництво Магната 2002 року. Для виробництва Магната було використано найпередовіші технології та найкращі світові практики.
Інмарко | |
---|---|
Оборот | ▲ 5706,5 млн руб. (2008 рік) |
Чистий прибуток | -157,9 млн руб. (2008 рік) |
Число співробітників | понад 5 тис. |
Материнська компанія | Unilever |
Тож тепер замість російської лінійки морозива – турецька, “Магнат” замінився на Magnum, але зник пломбір “Золотий стандарт”, бо Туреччина не виробляє пломбір у стаканчиках через відмінні від Казахстану та СНД уподобання покупців.
У 2002 році “Інмарко” створила мережу офіційних дистриб’юторів у Сибіру, на Уралі та в центральній частині Росії. Кількість власних кіосків компанії в Новосибірську та Омську сягнула 330. За той рік компанія випустила понад 27 тисяч тонн морозива і стала лідером на російському ринку.