Таргетолог налаштовує рекламу в соціальних мережах, вивчає цільову аудиторію, працює з веб-аналітикою, управляє рекламним бюджетом. На відміну від SMM-фахівця таргетолог не придумує контент, не публікує пости. Він тільки налаштовує рекламу і стежить, щоб вона приносила результат.Apr 18, 2022
Таргетолог – це фахівець, який займається рекламою в соціальних мережах. Він налаштовує рекламу так, щоб вона показувалася не всім підряд, а тільки певній групі людей – цільовій аудиторії. Цільова аудиторія формується за профілем у соціальних мережах.
2. Що повинен робити таргетолог
- аналізувати продукт або послугу;
- аналізувати конкурентів та аудиторію;
- шукати і сортувати цільову аудиторію;
- створювати рекламу та креативи;
- налаштовувати рекламу в соціальних мережах;
- планувати та коригувати бюджет для рекламної кампанії;
Таргетолог – це не та професія, якої потрібно вчитися 5 років в університеті. Здобути базові знання можна за кілька місяців, а далі – напрацьовувати досвід роботи, набивати гулі та постійно довчатися в процесі.