Таким чином, наявність тріщини на вітровому склі в зоні роботи склоочисників не забороняє експлуатацію такого транспортного засобу. Це своєю чергою виключає можливість притягнення водія до адміністративної відповідальності за частиною 1 статті 121 КУпАП.
– тріщина з боку пасажира на лобовому склі допустима за умови, що вона не погіршує огляд з місця водія (випливає з пункту 4.4.2); – тріщина з боку водія допустима, якщо вона не потрапляє в зону роботи водійського “двірника” (зазначено в пункті 4.4.7).
Пункт 4.7.2: наявність тріщин на вітрових стеклах у зоні очищення склоочисником половини скла, розташованої з боку водія, не допускається. Тобто автомобіль навіть із незначним пошкодженням скла в зазначеній зоні техогляд не пройде! Інстанція, що проводить ТО, зобов’яже водія замінити скло.
У ньому зазначено, що експлуатація автомобіля не допускається, якщо тріщини знаходяться в зоні “двірників” з боку водія. Відповідно, зі сколами і тріщинами на лобовому склі автомобіль на облік не поставлять.