Хто будує Бам?

“Російські залізниці” укладуть із Міноборони РФ контракт на роботи з будівництва другої гілки Байкало-Амурської магістралі (БАМ-2) на перегоні Улак – Февральськ в Амурській області. Вартість робіт оцінюють у 2,5-3 млрд руб. на 2021-2023 роки.19 Apr 2021

вийшла Постанова "Про будівництво Байкало-Амурської залізничної магістралі", після чого розгорнулися будівельні роботи на БАМі: загалом належало побудувати 4 200 км. У квітні 1974 р. було створено “Всесоюзний ударний комсомольський загін імені XVII з’їзду ВЛКСМ” – перший із таких загонів на цьому будівництві.

На XVII з’їзді ВЛКСМ (квітень 1974 року) також ухвалюють рішення про створення штабу будівництва БАМу. Керівником штабу стає секретар ЦК ВЛКСМ Дмитро Філіппов. У 1977 році було здано в постійну експлуатацію лінію Бам – Тинда, а в 1979 році – лінію Тинда – Беркакит.

становила середня зарплата робітника на будівництві БАМу (або 301 рубль – у робітників молодше 30 років). Для порівняння: середня зарплата робітника в СРСР становила в ті самі роки 180 рублів, а ставки молодих фахівців із вищою освітою варіювалися від 65 до 130 рублів.