Зростання цін передусім пояснюється загальносвітовим трендом інфляції. Згідно з оцінкою, що прозвучала на конференції з торгівлі Генасамблеї ООН, усереднене зростання світових цін на товари в 2021 році склало не менше 10%. Одяг увійшов до категорії, ціни на яку зросли насамперед.
Вартість товарів у Росії до кінця 2022 м. збільшиться на 13,2% порівняно з груднем минулого року, послуг – на 10,2%, свідчать дані прогнозу соціально-економічного розвитку на 2023–2025 роки. Найбільше зростання цін очікується у сегменті непродовольчих товарів, за вирахуванням бензину – 15,2%.
Базою визначення роздрібної ціни в магазині одягу у вас будуть результати семи напрямків/розрахунків: собівартість одягу, порогова ціна, еластичність попиту, цінові очікування покупців, вплив на них додаткових послуг, ціни конкурентів.