Правила ходу Кінь рухається на дві клітинки по вертикалі і потім на одну клітинку по горизонталі, або навпаки, на дві клітинки по горизонталі та на одну клітинку по вертикалі. Тим самим рух коня нагадує заголовну букву «Г» кириличного або заголовну букву «L» латинського алфавіту.
Кінь– єдина з фігур, що рухається зигзагом. Точніше літерою Г Кінь – Єдина з фігур, яка може стрибати через фігури, свої та чужі.
Зверніть увагу: кінь не з'їдає ту фігуру, яку він перестрибнув – з'їсти він може тільки ту фігуру, що знаходиться на клітці, де кінь завершує перебіг. У позиції на діаграмі кінь, що стоїть на полі е5, може перелетіти через ворожі пішаки та з'їсти ферзя на полі f7.
Кінь – найхитріша з шахових фігур! Кінь ходить несхоже на інші постаті і може напасти на них вилкою або дати спертий матюка королю противника!