Чому ніхто не дивиться резюме?

Найчастіше резюме не проглядається тому, що не містить тих ключових слів, за якими вас шукає роботодавець. Тому обов’язково напишіть у посадових обов’язках і в розділі “про себе” всі ключові слова, за якими б ви шукали таку людину, як ви.

У резюме не описані ключові навички та досвід, за якими роботодавці зазвичай шукають у базі таких фахівців, як ви. Наприклад, у вас просто перераховані місця роботи, а обов’язки сформульовані туманно, занадто загальними фразами. У результаті резюме не потрапляє в пошукову видачу за запитами роботодавців.

На пошук фахівця поширеної спеціальності зазвичай відводиться 2-3 тижні. Тому шанси, що ваше резюме взагалі побачать, у рази вищі, якщо ви відгукнулися в першу добу після появи вакансії.

Якщо у вакансії немає або мало переглядів Це означає, що вакансію перегортають, не відкриваючи, або вона рідко потрапляє в пошукову видачу. Перший варіант означає, що ваша вакансія не зацікавлює шукачів, коли вони скролять перелік вакансій, сформований за їхнім пошуковим запитом.