Чому клієнт каже, що дорого?

Що насправді означає «дорого» У цьому випадку важливо розуміти: якщо клієнт озвучує заперечення «дорого» після презентації, це говорить про те, що ви не змогли створити для нього цінність вашого продукту, показати власну експертність та продати компанію, її продукт.Apr 20, 2021

Починати відповідь на заперечення можна такими фразами: Справді, може здатися, що це дорого…Справді, цей товар недешевий… Я вас розумію.

Зазвичай, заперечення "дорогоз'являється тоді, коли потенційний клієнт не розуміє всіх переваг пропозиції та не бачить різниці між конкурентами.

Крок перший: Після того, як клієнт закінчив говорити, зробіть паузу на 3-5 секунд. Крок другий: Вивчіть заперечення щодо ціни. Поставте до трьох питань, перш ніж відповісти на заперечення. Крок третій: Коротко дайте відповідь на заперечення.