Дизельні двигуни роблять із міцніших і товстіших сплавів металу, а отже, потрібно більше енергії та часу на їхнє прогрівання. Також у дизельному двигуні на 20-40% більше моторного мастила та охолоджувальної рідини, вони також забирають тепло на “прогрівання”.May 31, 2022
У середньому, на прогрів дизельного мотора навіть у холод достатньо 5-10 хвилин. Як тільки двигун почне працювати стабільно і прогріється хоча б до 40-50 градусів, можна вирушати в дорогу.
Якщо мастило загусло на морозі, воно не може повноцінно змастити деталі, що призводить до збільшення сили тертя у всіх парах. Знос багаторазово збільшується, якщо двигун працює під навантаженням. Очевидно, що рухатися з холодним дизельним двигуном – не найкраща ідея.
Це можливо за рахунок високого ступеня стиснення: 20 одиниць у дизеля проти 10 одиниць у бензину. ККД дизельного мотора на 40% вищий, а витрата палива на 20% менша. Бензиновий агрегат характеризується більшою потужністю.