Звідки беруться знижки у магазинах?

Звідки беруться акції у продуктових магазинах Найчастіше знижки надає виробник товару, рідше продавець. Виробники пропонують знижки, щоб підвищити виторг. Наприклад, магазин продає за місяць 100 тюбиків зубної пасти по 100 рублів – виручка 10 тисяч.

Знижки — це сума, яку знижується відпускна ціна товару чи послуги. Багато компаній підходять до цього аспекту примітивно — дають клієнту карту знижок, чим знижують ціну на весь асортимент. Є більш складні варіанти, коли знижка надається побічно, наприклад, у вигляді відстрочки платежу або бонусів.

% знижки = (Прибуток – (Прибуток × Мін. Обсяг / Очікуваний обсяг) / Ціна одиниці виробленої продукції.

В основному їх роблять з кількох причин: дотиснути покупця до здійснення покупки, навіть якщо спочатку знижка не планувалася; розпродати залишки товару, неходовий товар, що залежався.