CTR у контекстній рекламі. Директ і Google Ads вважається 7-11%, вище – вже дуже хороший показник, показник нижче 6% – сигналізує, що варто відредагувати рекламне оголошення.
Нормальний CTR для пошуку в “Директі” і Google AdWords нормальною вважається клікабельність від 5 до 10 %. Це середнє значення. Залежно від ніші та інших перерахованих вище факторів цей показник може бути як меншим, так і більшим. Якщо CTR нижче 5%, але не менше 2%, то цей показник нижче середнього.
CTR в 0.65-0.8% – хороший показник для таргетованої реклами ВК. CTR в 0.4-0.55% – середній показник. CTR контексту має бути в межах 2-4%.
Який CTR вважається хорошим
Рівень CTR | Google .AdWords / Яндекс.Директ |
---|---|
5-10% | середній |
10-20% | вище середнього |
20-30% | високий CTR |
понад 30% | дуже високий |