Який опір має бути на стартері?

Як перевірити обмотку стартера Один дріт кріпимо на корпус, другий до виводу обмотки (від початку до одного, потім до іншого) – спалахує, значить є пробій. Немає такої контрольки – беремо омметр і заміряємо опір – має бути близько 10 кОм.

До того як перевірити втягувальне мультиметром, його потрібно зняти зі стартера …. Перевіряємо обмотки

  1. Мультиметр переводять у режим продзвонки.
  2. Один зі щупів підключають до клеми, що йде від замка запалювання.
  3. Другий щуп приєднують до кріплення дроту електродвигуна стартера.
  4. Якщо чути зумер – обривів проводки немає, вона ціла.

Наступні ознаки можуть вказувати на несправність стартера під час невдалої спроби запуску двигуна: Під час задіяння вимикача запалювання і стартера реакція відсутня. Чути клацання стартера, але він не вводить шестерню в зачеплення. Стартер обертається з характерним звуком, але не приводить у дію двигун.

До ознак несправностей наявного в автомобілі втягувального реле агрегату можна віднести таке:

  1. Стартер здійснює роботу навіть після запуску ДВЗ. Виявити це можна за звуком;
  2. Стартер працює вхолосту. …
  3. Стартер не почав роботу після характерного клацання, що сигналізує про включення пристрою.

Oct 14, 2018