Таким чином, найефективнішим каналом комунікації є друковані спеціалізовані видання. Інтернет-канали .
Деякі канали комунікацій :
- ЗМІ:
- Прямий маркетинг в інтернеті та реальному світі:
- Зовнішня реклама:
- Соціальні мережі:
- Торгові та партнерські точки:
- Виставки та рекламні промозаходи:
- Мобільні додатки:
- Інтернет-реклама та просування:
Деякі країни розвивають канали особистої комунікації, серед яких найпоширенішими є гарячі лінії для інформування населення про COVID-19 і вжиті заходи. Також застосовуються розсилки сповіщень і рекомендацій електронною поштою та за допомогою текстових повідомлень (SMS, WhatsApp, Viberілі Telegram).
Найбільш інформаційно ємним є зоровий канал комунікації. Не дарма кажуть: краще один раз побачити, ніж сто разів почути. За безпосередньої комунікації людей зорова інформація передається засобами артикуляції, зокрема рухом губ. Зорову інформацію при спілкуванні людей несе міміка.