Який із чинників відображає соціальний показник у pest-аналізі?

S (Socio-cultural) – чинники соціального і культурного стану ринку. Під час аналізу цієї групи чинників необхідно описати 5 ключових параметрів: Зміна демографічного стану: рух населення (зменшення або зростання), статево-вікова структура ринку, зміна расової приналежності.

Отже, першим кроком до складання PEST буде визначення на підставі зібраної інформації чинників, що впливають на компанію, та їх віднесення за чотирма групами: політичні, економічні, соціально-культурні, технологічні.

ЩО ТАКЕ PEST-АНАЛІЗ Комплексний PEST-аналіз – це вивчення політичних, економічних, соціальних і технологічних чинників (Political, Economic, Social і Technological), які можуть впливати на діяльність комерційної компанії.

PEST-аналіз (іноді позначають як STEP) – це маркетинговий інструмент, призначений для виявлення політичних (Political), економічних (Economic), соціальних (Social) і технологічних (Technological) аспектів зовнішнього середовища, які впливають на бізнес компанії.