10 навичок які зроблять із вас ефективного помічника керівника
- Надзвичайна винахідливість …
- Стресостійкість …
- Знайомство з останніми технологіями …
- Масштабне мислення …
- Нещадна розстановка пріоритетів …
- Бездоганна організованість …
- Стратегічна багатозадачність
Якими якостями повинен володіти бізнес – асистент
- готовність працювати в режимі 24/7 в одному темпі з керівником;
- відповідальність і старанність;
- досвід адміністративної роботи;
- розуміння бізнес-процесів;
- організованість, дотримання правил тайм-менеджменту;
- стресостійкість, адаптивність і багатозадачність;
приймає дзвінки, зокрема організовує телефонні переговори та конференц-зв’язок; зустрічає відвідувачів у приймальні, гостей і ділових партнерів; готує презентації; займається підготовкою засідань, зборів, нарад, ділових сніданків, зустрічей, корпоративних заходів тощо.