Які три головні навички ефективного асистента?

10 навичок які зроблять із вас ефективного помічника керівника

  • Надзвичайна винахідливість …
  • Стресостійкість …
  • Знайомство з останніми технологіями …
  • Масштабне мислення …
  • Нещадна розстановка пріоритетів …
  • Бездоганна організованість …
  • Стратегічна багатозадачність

Якими якостями повинен володіти бізнес – асистент

  • готовність працювати в режимі 24/7 в одному темпі з керівником;
  • відповідальність і старанність;
  • досвід адміністративної роботи;
  • розуміння бізнес-процесів;
  • організованість, дотримання правил тайм-менеджменту;
  • стресостійкість, адаптивність і багатозадачність;

приймає дзвінки, зокрема організовує телефонні переговори та конференц-зв’язок; зустрічає відвідувачів у приймальні, гостей і ділових партнерів; готує презентації; займається підготовкою засідань, зборів, нарад, ділових сніданків, зустрічей, корпоративних заходів тощо.