Які основні критерії сегментації ринку?

Критерії сегментації

  • Географія Ринок дроблять на регіони, області, райони, міста за розміром, чисельністю населення та іншими параметрами.
  • Демографічні ознаки …
  • Ставлення до товару …
  • Закупівельний принцип …
  • Концентрована …
  • Асортиментна …
  • Диференційована

Сегментація ринку – це поділ клієнтів або потенційної цільової аудиторії на різні групи, у межах яких споживачі мають схожі запити. Цей поділ здійснюється за низкою критеріїв, наприклад, за потребами, фінансовими можливостями та іншими.

Сегментація ринку – процес розбивки споживачів або потенційних споживачів на ринку на різні групи (або сегменти), у межах яких споживачі мають схожі або аналогічні запити, що задовольняються певним комплексом маркетингу.