Критерії сегментації
- Географія Ринок дроблять на регіони, області, райони, міста за розміром, чисельністю населення та іншими параметрами.
- Демографічні ознаки …
- Ставлення до товару …
- Закупівельний принцип …
- Концентрована …
- Асортиментна …
- Диференційована
Сегментація ринку – це поділ клієнтів або потенційної цільової аудиторії на різні групи, у межах яких споживачі мають схожі запити. Цей поділ здійснюється за низкою критеріїв, наприклад, за потребами, фінансовими можливостями та іншими.
Сегментація ринку – процес розбивки споживачів або потенційних споживачів на ринку на різні групи (або сегменти), у межах яких споживачі мають схожі або аналогічні запити, що задовольняються певним комплексом маркетингу.