Як фактори, що впливають на рентабельність активів, було обрано такі фактори: розмір компанії, вік компанії, частка витрат у виручці, темп приросту виторгу, фінансовий важіль і коефіцієнт покриття .26 May 2016
Найважливішими факторами зростання прибутку є зростання обсягу виробництва і реалізації продукції, впровадження науково-технічних розробок, підвищення продуктивності праці, зниження собівартості, поліпшення якості продукції.
§ Внутрішні фактори – фактори, які здійснюють вплив на розмір прибутку підприємства через збільшення обсягу випуску та реалізації продукції, поліпшення якості продукції, підвищення відпускних цін і зниження витрат виробництва та реалізації продукції.
Факторний аналіз рентабельності фірми У класичному варіанті аналізу використовується або три, або п’ять чинників. Для трифакторного аналізу потрібно взяти прибутковість продукції, фондомісткість, а також оборотність коштів.