За загальним правилом для оформлення повернення коштів необхідно звернутися до сервісу з письмовою претензією, вказавши в ній причину повернення та підтвердивши зроблене списання. Вимоги споживачів щодо повернення сплачених за послугу коштів підлягають задоволенню протягом 10 днів з дня їх пред'явлення (п.14 березня 2023 року).
Як скасувати підписку в Окко, щоб повернули гроші?
Через техпідтримку Okko Ви також можете легко скасувати передплату за телефоном сервісної служби онлайн-кінотеатру. Зателефонуйте за номером 8 800 700 55 33.
Як скасувати платіж Окко?
Перейдіть на сайт Okko та відключіть передплату в особистому кабінеті або через службу підтримки сервісу.
- На домашньому екрані знайдіть та виберіть картку Передплати.
- Перейдіть на вкладку Смотрешка і натисніть назву підключеної підписки — у неї стоятиме позначка Активна.
- Натисніть Вимкнути автоподовження.