Сузукі СХ 4 – це автомобіль, який оснащений передовою системою повного приводу, що забезпечує відмінну керованість і безпеку на дорозі. Ця система дозволяє автомобілю розподіляти потужність між передньою та задньою віссю, забезпечуючи оптимальне зчеплення з дорогою за будь-яких умов.
Основний компонент системи повного приводу на Сузукі СХ 4 – це високотехнологічний центральний диференціал. Він забезпечує рівномірний розподіл потужності між передньою та задньою віссю, дозволяючи автомобілю ефективно пересуватися бездоріжжям або на снігових дорогах.
Важливою особливістю системи повного приводу на Сузукі СХ 4 є можливість автоматичного розпізнавання умов дороги та керування потужністю двигуна. Завдяки цьому автомобіль може миттєво перемикатися між переднім і повним приводом, залежно від обстановки.
Незалежно від того, їдете ви сухою асфальтовою дорогою або сніговим полем, система повного приводу на Сузукі СХ 4 завжди гарантує впевнене зчеплення з дорогою і якісну керованість автомобіля. Вона дозволяє вам насолодитися комфортною та безпечною поїздкою в будь-яких умовах, а також впоратися з будь-якими дорожніми перешкодами.
Як працює повний привід на Сузукі СХ 4 | |
---|---|
Система | Опис |
1. ALLGRIP Pro | Система повного приводу розроблена компанією Suzuki. Дозволяє автомобілю успішно справлятися з різними дорожніми умовами та підвищує безпеку водіння. |
2. Робота спеціальних електронних датчиків | Система ALLGRIP Pro постійно моніторить дорожні умови за допомогою спеціальних електронних датчиків.Це дозволяє автомобілю миттєво адаптуватися до змін та підтримувати оптимальне зчеплення коліс із дорогою. |
3. Режими роботи | Система ALLGRIP Pro має кілька режимів роботи, які можна вибрати в залежності від дорожніх умов. Режими включають "AUTO", "SPORT", "SNOW" та "LOCK", кожен з яких оптимізує роботу повного приводу для найкращої продуктивності та безпеки. |
4. Розподіл моменту, що крутить | У режимі «AUTO» система ALLGRIP Pro розподіляє момент, що крутить, між переднім і задніми колесами в залежності від умов їзди. Більшість потужності передається на передні колеса, але при необхідності задні колеса можуть отримувати більше крутного моменту, щоб забезпечити кращу стійкість. |
5. Автоматичне розпізнавання пробуксовування | Система ALLGRIP Pro автоматично розпізнає пробуксовування коліс і моментально перерозподіляє момент, що крутить, на ті колеса, які мають кращу зчеплення з дорогою. Це допомагає покращити прохідність та стабільність автомобіля на складних ділянках дороги. |
6. Блокування диференціалу | У режимі «LOCK» система ALLGRIP Pro блокує диференціал і повністю розподіляє момент, що крутить, між переднім і задніми колесами у співвідношенні 50:50. Це особливо корисно при проходженні дуже складної та бездорожньої ділянки, коли потрібне максимальне зчеплення. |
Як працює система повного приводу на Сузукі сх4?
Управління системою повного приводу на SX4 4WD здійснюється електронно-керованою багатодисковою муфтою. Режимів роботи у трансмісії три, і керуються вони кнопкою на панелі приладів: передній привід (2WD), повний привід (4WD Auto), що автоматично підключається, і повний привід (4WD Lock), що примусово підключається.
Який автомат стоїть на Сузукі сх4?
Трансмісія Suzuki SX4 рестайлінг 2017, джип/suv 5 дв., 2 покоління, SX4 New
Модифікації | Тип трансмісії |
---|---|
1.6 л, 117 л.с., бензин, передній привід | АКПП 6 |
1.6 л, 117 л.с., бензин, повний привід (4WD) | АКПП 6 |
Який кліренс у Сузукі сх4?
Кліренс Suzuki SX4 рестайлінг 2016, джип/suv 5 дв., 2 покоління, SX4 New
Комплектації | Кліренс, мм |
---|---|
1.4 AT 4WD GLX by Anatoly Akue | 180 |
1.4 AT 4WD Tabi | 180 |
1.6 MT 2WD GL | 180 |
1.6 MT 2WD GL by Anatoly Akue | 180 |