Принцип роботи повного приводу на Сузукі СX-4: докладні пояснення

Сузукі СХ 4 – це автомобіль, який оснащений передовою системою повного приводу, що забезпечує відмінну керованість і безпеку на дорозі. Ця система дозволяє автомобілю розподіляти потужність між передньою та задньою віссю, забезпечуючи оптимальне зчеплення з дорогою за будь-яких умов.

Основний компонент системи повного приводу на Сузукі СХ 4 – це високотехнологічний центральний диференціал. Він забезпечує рівномірний розподіл потужності між передньою та задньою віссю, дозволяючи автомобілю ефективно пересуватися бездоріжжям або на снігових дорогах.

Важливою особливістю системи повного приводу на Сузукі СХ 4 є можливість автоматичного розпізнавання умов дороги та керування потужністю двигуна. Завдяки цьому автомобіль може миттєво перемикатися між переднім і повним приводом, залежно від обстановки.

Незалежно від того, їдете ви сухою асфальтовою дорогою або сніговим полем, система повного приводу на Сузукі СХ 4 завжди гарантує впевнене зчеплення з дорогою і якісну керованість автомобіля. Вона дозволяє вам насолодитися комфортною та безпечною поїздкою в будь-яких умовах, а також впоратися з будь-якими дорожніми перешкодами.

Як працює повний привід на Сузукі СХ 4
СистемаОпис
1. ALLGRIP ProСистема повного приводу розроблена компанією Suzuki. Дозволяє автомобілю успішно справлятися з різними дорожніми умовами та підвищує безпеку водіння.
2. Робота спеціальних електронних датчиківСистема ALLGRIP Pro постійно моніторить дорожні умови за допомогою спеціальних електронних датчиків.Це дозволяє автомобілю миттєво адаптуватися до змін та підтримувати оптимальне зчеплення коліс із дорогою.
3. Режими роботиСистема ALLGRIP Pro має кілька режимів роботи, які можна вибрати в залежності від дорожніх умов. Режими включають "AUTO", "SPORT", "SNOW" та "LOCK", кожен з яких оптимізує роботу повного приводу для найкращої продуктивності та безпеки.
4. Розподіл моменту, що крутитьУ режимі «AUTO» система ALLGRIP Pro розподіляє момент, що крутить, між переднім і задніми колесами в залежності від умов їзди. Більшість потужності передається на передні колеса, але при необхідності задні колеса можуть отримувати більше крутного моменту, щоб забезпечити кращу стійкість.
5. Автоматичне розпізнавання пробуксовуванняСистема ALLGRIP Pro автоматично розпізнає пробуксовування коліс і моментально перерозподіляє момент, що крутить, на ті колеса, які мають кращу зчеплення з дорогою. Це допомагає покращити прохідність та стабільність автомобіля на складних ділянках дороги.
6. Блокування диференціалуУ режимі «LOCK» система ALLGRIP Pro блокує диференціал і повністю розподіляє момент, що крутить, між переднім і задніми колесами у співвідношенні 50:50. Це особливо корисно при проходженні дуже складної та бездорожньої ділянки, коли потрібне максимальне зчеплення.

Як працює система повного приводу на Сузукі сх4?

Управління системою повного приводу на SX4 4WD здійснюється електронно-керованою багатодисковою муфтою. Режимів роботи у трансмісії три, і керуються вони кнопкою на панелі приладів: передній привід (2WD), повний привід (4WD Auto), що автоматично підключається, і повний привід (4WD Lock), що примусово підключається.

Який автомат стоїть на Сузукі сх4?

Трансмісія Suzuki SX4 рестайлінг 2017, джип/suv 5 дв., 2 покоління, SX4 New

МодифікаціїТип трансмісії
1.6 л, 117 л.с., бензин, передній привідАКПП 6
1.6 л, 117 л.с., бензин, повний привід (4WD)АКПП 6

Який кліренс у Сузукі сх4?

Кліренс Suzuki SX4 рестайлінг 2016, джип/suv 5 дв., 2 покоління, SX4 New

КомплектаціїКліренс, мм
1.4 AT 4WD GLX by Anatoly Akue180
1.4 AT 4WD Tabi180
1.6 MT 2WD GL180
1.6 MT 2WD GL by Anatoly Akue180