Найкраща програма для збору ключових слів: як вибрати та використовувати?

Збір ключових слів є одним із важливих етапів процесу оптимізації сайту. Немає сумнівів у тому, що правильний вибір ключових слів та їхня подальша оптимізація сприяють збільшенню відвідуваності та зростанню рейтингу сайту в пошукових системах.

Однією з найпопулярніших програм для збирання ключових слів є Google Keyword Planner. Даний інструмент дозволяє знайти найбільш релевантні та потрібні ключові слова за заданими параметрами.

Ще одним корисним інструментом є SEMrush. Він надає можливість провести аналіз конкурентності ключових слів та вибрати оптимальні варіанти для оптимізації свого сайту.

Важливо пам'ятати, що збирання ключових слів – це лише перший крок на шляху до успішної оптимізації. Для досягнення найкращих результатів, рекомендується використовувати кілька програм і систематично аналізувати дані про пошуковий трафік, щоб вибрати найбільш ефективні ключові слова для свого сайту.

Ключові словаПрограма
1АналізаторЯндекс.Вебмайстер
2ПошуковикGoogle Keyword Planner
3Семантичне ядроRush Analytics
4Ключові фразиSEMrush
5Ключові слова щодо конкурентівSerpstat

Як зібрати ключові слова в гугл?

У меню розділів натисніть на список Планування. Виберіть пункт Планувальник ключових слів. Натисніть Подивіться кількість запитів та прогнози. Введіть або вставте список ключових слів у вікні пошуку.

Де вибрати ключові слова?

Програми для збору ключових слів

  • Key collector. Професійний та найпопулярніший SEO-інструмент для роботи з семантичним ядром сайту. …
  • Словоєб Безкоштовна програма, яка надає всі базові можливості для роботи з семантикою. …
  • Магадан …
  • Яндекс. …
  • Keyword Tool. …
  • Rush-analytics. …
  • Keyso.so. …
  • Google Trends.

Як правильно зібрати ключові слова?

Як підібрати ключові слова для сайту Google?

  1. Складіть список ідей ключових слів
  2. Зберіть статистику за допомогою інструментів пошукових систем
  3. Видаліть ключові слова які не стосуються вашого бізнесу
  4. Угруповання запитів за змістом
  5. Розширте статистику пошуковими підказками та іншими інструментами