Першим досвідом у розробці ігор для Ендрю стали маленькі аматорські проекти, найвідомішою з яких виявилася фанатська гра Super Mario Bros X, випущена в середині 2009 року. Наступним для Ендрю після Super Mario Bros X став проект Terraria. Ідею створити 2D Action гру Ендрю тримав у голові довгі роки.
Вся гра будується навколо човникової механіки: збігати під землю, щоб добути нові матеріали, створити щось нове, щоб знову збігати під землю. Жодної фінальної мети немає — є лише процес, який захоплює дослідження світу та власних можливостей.
У своїй заяві компанія також повідомила, що Terraria: Іншісвіт була скасована після того, як стало зрозуміло, що технологія просувається набагато повільніше, ніж розраховували представники видавництва і самі розробники з Pipeworks Studios.