Щоб зрозуміти, який підшипник на передній осі вийшов з ладу, потрібно розігнатися до 60 км/год і повернути кермо вліво і вправо на 20° – 30°. Якщо під час повороту керма ліворуч шум збільшується, а під час повороту керма праворуч – зменшується, отже, з ладу виходить правий підшипник .Mar 2, 2021
Якщо на якомусь колесі відчувається легка ступінчастість обертання, чути характерний шелест перекочуваних кульок або роликів, є підвищений люфт – маточинний підшипник барахлить саме на цій осі. Також однією з ознак несправності маточинного підшипника є сильний розігрів маточини.
По маточинних підшипниках ще можна легко визначити: вивісити одну сторону і по колесу вдарити кулаком. Там де все норм, буде глухий звук. Де є трабла, там дзвінкий. Ну або як вище радили…
Передні і задні вузли мають схожі симптоми неполадок:
- Гул. Він з’являється під час їзди. Причому у звуку є одна характерна особливість – він залежить від швидкості. …
- Стук. Такий звук з’являється при наїзді на перешкоди.
- Люфт керма. Це знижує керованість автомобілем. При їзді на високій швидкості кермо починає тремтіти.
Aug 2, 2021