Хто такий копірайтер і як ним стати?

Що потрібно знати копірайтеру

  1. Уміти швидко вникати в тему. Добре, якщо автор працював із тим, про що він пише. …
  2. Володіти різними стилями письма. Для копірайтера важливо, з одного боку – мати свій стиль, з іншого – вміти підлаштовуватися під формат, необхідний замовнику. …
  3. Уміти писати для людей.

copywriting, де copy – текстовий матеріал, write – писати) – написання тексту з метою реклами або інших форм маркетингу. Це тексти, які стимулюють зростання продажів або популяризують товар, компанію, послугу, людину чи ідею. Копірайтери – люди, які пишуть текст з метою реклами або інших форм маркетингу.

Копірайтери-початківці пишуть по 20, 30, 50 рублів за 1000 знаків. Більш досвідчені автори беруть 100-150 рублів, деякі й більше – 300 або 500 рублів за 1000 знаків. Скільки заробляють копірайтери на біржах залежить від їхньої продуктивності. Але більша частина авторів – до 60 000 рублів на місяць.