Чому ROI вважається головним показником у маркетингу?

Навіщо рахувати ROI Показник ROI дозволяє об'єктивно оцінити ефективність вкладених інвестицій та дізнатися відсоток прибутку, який вони принесуть. ROI обчислюється у відсотках за кожен долар інвестицій. Чим вище цей показник, тим більше успішний проект чи певний канал просування.

Який показник вважається добрим ROI > 100% – бізнес окупився і приносить прибуток. Чим вище значення коефіцієнта ROI, тим вище окупність вкладень.

Показник ROI (return on investment) необхідний перевірки ефективності бізнесу. Конкретні цифри, які розраховуються за допомогою цього коефіцієнта демонструють, наскільки окупаються вкладення.

Який ROI вважається хорошим ROI більше ніж 100%. Зазвичай саме цей показник вважається гарнимадже це означає, що вкладення не тільки окупилися, але ще й принесли прибуток.