Коли на поверхню напрямних потрапляє бруд або з’являється іржа від вологи, це ускладнює рух супортів і вони підклинюють. З цієї причини колодки зношуються під кутом зовні або не зношуються взагалі, оскільки через підклинювання вироби не щільно прилягають до диска.20 Dec 2019
Причина несправності криється в пошкодженні гумового ущільнювача, що захищає міжпоршневий простір від потрапляння різного сміття. Також проблема нерівномірного зносу може критися в іржі на кронштейні супорта. Ця проблема найбільш актуальна для власників уже немолодих автомобілів.
Нерівномірний знос пари колодок на одній стороні осі коліс Більший знос внутрішньої колодки, ніж зовнішньої, зазвичай відбувається, коли поршень не може втягнутися належним чином. Головна причина цього – пошкоджений гумовий ущільнювач, який захищає простір між поршнем і циліндром від потрапляння бруду і пилу.
Найпоширенішою причиною занадто швидкого зносу колодок є людський фактор. Колодки швидко зношуються на автомобілях, якими керують водії, що користуються двома ногами (ліва розташовується на педалі гальма, права – акселератора) під час керування автомобілем.