Чому колаборації популярні?

Мета колаборації для бізнесу залучити нових споживачів, розширити охоплення аудиторії, підвищити впізнаваність свого бренду та продукту.

Головне про колаборації Колаборації потрібні для зростання продажів, підвищення впізнаваності та лояльності, залучення нової аудиторії. Іноді вони дають несподівані результати — наприклад, відкривають нові можливості для розвитку.

Колаборація із правильним брендом-партнером може зміцнити довіру до вашого бренду та його впізнаваність щодо асоціації. Об'єднаний досвід. Спільна робота двох брендів дозволить використовувати ваші сильні сторони для створення більш масштабних та якісних кампаній.

Колаборація — це спільний проект двох чи більше організацій чи людей. Простіше кажучи, це разова чи тимчасова співпраця. Колаборація корисна, якщо її учасники мають схожі цілі або хочуть досягти взаємовигідних результатів. приклад колаборації: у 2020 році портал «Рамблер» та сервіс «Робота.