Чи потрібно бронювати столик у ресторані?

Добрий день. Забронювати стіл бажано, оскільки в ресторані всі столи можуть виявитися зайнятими (особливо ближче до вечора і у вихідні), посадка в даному випадку буде здійснюватися за вільні столи.

Бронь – це платна послуга, що дозволяє гостю зайняти столик. Бронь не включається в рахунок замовлення, але позбавляє від занепокоєння про те, що всі місця в потрібний день і час будуть зайняті. Різниця між бронюванням і депозитом полягає в тому, що в першому випадку доведеться платити не тільки за столик, а й за послуги кухні.

Бронювання – попереднє резервування вільного столу в Ресторані на певну дату і час та із зобов’язанням Замовника прибути та/або забезпечити прибуття гостей у визначену дату і час з метою отримати обслуговування в Ресторані.

Коротенько, працює це так – усе схоже на купівлю квитка на концерт: користувач обирає дату і час, ресторан, а потім оплачує все, що буде входити в замовлення. У підсумку потім клієнт просто приходить у заклад і отримує те, за що вже заплатив.