Маркетологу потрібно вміти: Розбиратися в основних методиках просування та управління брендом. Управляти бюджетом, розуміти основи економіки та фінансів. Працювати з рекламними інструментами: email-розсилки, реклама в соціальних мережах, контекстна реклама, контент-маркетинг, купівля медіа та інші.
Після реформування системи вищої освіти спеціальності “маркетинг” у вишах більше не існує. Абітурієнтам, які хочуть стати маркетологами, потрібно обирати відповідні програми навчання на факультетах менеджменту та соціології.
Одразу маркетологом без досвіду після інституту малоймовірно, що візьмуть. Краще звичайно починати з практики з 4-5 курсу, як Даша. Але все одно можна спробувати, якщо грамотно скласти резюме, показати вміння прогнозувати, намічати план розвитку компанії та реалізовувати його.