Чи можна повернути гроші за Подорожник?

Чи можна повернути гроші за невикористаний проїзний квиток? Ні, повернення грошей неможливе (підстава: п. 1.10 Додатка №2 до Розпорядження Комітету з транспорту Уряду Санкт-Петербурга від 27.06.2007 № 31-р “Про види проїзних квитків і порядок їх обігу”).

Власник має право здати картку “Подорожник” протягом 45 днів з дня її придбання в каси ГУП “Петербурзький метрополітен” з поверненням її вартості. Списання коштів за оплату проїзду здійснюється за встановленими тарифами.

Якщо картка “Подорожник” зламалася або перестала зчитуватися, то власнику картки необхідно звернутися до офісів або кіосків ЦКУ “Організатор перевезень” або до каси метрополітену, написати заяву і придбати нову картку “Подорожник”, вказавши її номер у заяві.

Повернення вартості абонементного квитка здійснюється перевізником через претензійну касу після подання пасажиром письмової заяви. Повернення грошей здійснюється протягом 10 днів з дня подання пасажиром письмової заяви.