Обмін/повернення пристрою IQOS належної якості, придбаного в роздрібному магазині Обмін/повернення пристроїв належної якості, які не були у вжитку, можливий протягом 14 днів після дня покупки.
Для пред’явлення вимог щодо повернення придбаного в інтернет-магазині Пристрою Ви маєте заповнити спеціальну форму та зателефонувати до Центру підтримки клієнтів за телефоном гарячої лінії: 8-800-301-47-67 (з понеділка по неділю з 09:00 до 18:00 год. за московським часом).
У разі неповернення Айкоса після закінчення семиденного тест-драйву на замовника накладуть штраф у сумі, що дорівнює вартості всього переданого йому набору пристроїв. Виплатити цю суму потрібно протягом десяти днів. Якщо суму штрафу буде виплачено вчасно, замовник не понесе інших видів покарання.
Ти можеш обміняти старий девайс IQOS будь-якого покоління (IQOS 2.4/+, IQOS 3, IQOS MULTI, IQOS DUO) на сучасну модель: IQOS DUO (включаючи лімітовані версії), міні-вейп IQOS VEEV, lil SOLID 2.0, lil HYBRID. Важливо: Один девайс можна обміняти за трейд-іном тільки один раз. Старий пристрій потрібно буде повернути.