Акумулятор тут необхідний для того, щоб стабілізувати напругу. Якщо мотор працює на одному генераторі, це може погано позначитися на всій електроніці. Зростає ризик перегорання фар. Крім того, можуть виникнути проблеми з панеллю приладів, а блок управління зовсім може вийти з ладу.Oct 30, 2020
Резерв для батарей ємністю 65 А∙год – 100-120 хв. У зовсім маленьких, ємністю 40-45 А∙год, – поменше. Іншими словами, без генератора (тобто без зарядки АКБ) можна рухатися не більше двох годин. А скільки за цей час можна проїхати, рахуйте самі.
Визначити цю несправність дуже просто. По-перше, якщо доторкнутися до корпусу генератора під час роботи, він буде занадто гарячим. По-друге, на приладовій панелі загориться лампочка з розрядженим акумулятором. Вказує, що акумулятор не заряджається.
Головне правило: відключати акумулятор на заведеній машині ЗАБОРОНЕНО! Що відбувається, якщо знімати-надягати клеми акумулятора на заведеному двигуні. Ключ у замку повернуто, генератор подає струм і підтримує напругу в ланцюзі.