Чи можна їздити із забитим сажовим фільтром?

Чому не треба їздити із забитим сажовим фільтром? По-перше, через перехід машини в аварійний режим. Машина в такому режимі не їздить, а повзає. З досвіду є люди, які не їздять швидко і готові продовжувати рух далі.

Коли запалюється лампа сажового фільтра, електронні “нашийники” не активуються, та й тяга помітно не падає. Наближення моменту спрацьовування електронної індикації допомагає обчислити збільшену на 1-2 літри витрату пального і розріджену паливом оливу (зростає її рівень у картері).

Температура в сажовому фільтрі, а саме 600+ градусів Цельсія, при цій температурі йде прожиг. Під час їзди трасою або містом температура в сажовому фільтрі коливається від 200 до 450 градусів.

Забруднений фільтр сажі створює підвищений протитиск у вихлопній системі авто, відпрацьовані гази не можуть вільно покинути двигун, починають проявлятися такі симптоми, як часте ввімкнення регенерації, підвищені оберти двигуна, підвищення рівня масла.