Автомобільний завод АЗЛК, розташований у місті Москві, відомий своєю багатою історією та багаторічним досвідом у виробництві автомобілів. Десь поруч, у західному периметрі заводу, майстерно зливаються старі традиції та новітні технології.
На сьогоднішній день завод АЗЛК – це сучасне виробниче підприємство з передовими техніками, що використовують новітні матеріали та підходи. Сьогодні ми розглянемо інноваційні проекти, які втілюються на заводі АЗЛК та змінюють уявлення про майбутнє автомобілебудування.
Використовуючи передові технології та інноваційні ідеї, завод АЗЛК прагне створити автомобілі, які відповідатимуть вимогам сучасного ринку та кінцевого споживача. Компанія активно впроваджує розробки в галузі електромобільності, автономного водіння та екологічно чистих технологій.
Завод АЗЛК | |||
---|---|---|---|
Найменування | Кількість | Термін придатності | Примітка |
Моторне масло | 1000 літрів | 2023 рік | |
Бензин АІ-92 | 5000 літрів | 2022 рік | |
Мастильні матеріали | 2000 штук | без обмежень | Різні види мастильних матеріалів |
Акумулятори | 500 штук | 2025 рік | Різні моделі та потужності |
Шини | 1000 штук | без обмежень | Різні розміри та типи |
Що зараз на місці заводу АЗЛК?
Москвич (завод)
АТ «Московський автомобільний завод „Москвич“» | |
---|---|
Колишні назви | КІМ (1930-1945) ЗМА (1945-1968) МЗМА (1945-1973) АЗЛК (1968-1993) ВАТ "Москвич" „Москвич“» (2022-наст. час) |
Розташування | Росія Москва |
Чому закрили завод АЗЛК?
Лише на п'ятому році капіталізму, у січні 1996 року, конвеєр заводу в Москві зупинили через катастрофічного падіння попиту на модель 2141 – а інших у АЗЛК (перейменованого 1992 року у ВАТ «Москвич») не було.
Що зараз випускає завод Москвич?
"Пріоритетом заводу "Москвич" стане виробництво електричних автомобілів на власній платформі з поступовим підвищенням рівня локалізації автокомпонентів. У 2022 році запускається великовузлове складання автомобіля "Москвич 3" та електромобілів.
Чому закрили завод Москвич?
Москвич-401 седан (1954). Виробництво автомобілів на АЗЛК незабаром виявилося дотаційним, витрати на виробництво не покривали прибутки від реалізації продукції. В 2001 році завод, Випустивши останні автомобілі, остаточно встав. У 2006 році ВАТ «Москвичофіційно було оголошено банкрутом.